اعزام سه رشته ورزشی نابینایان و کم بینایان به بازیهای پاراآسیایی جوانان

مشاور عالی فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام ۳ رشته ورزشی دوومیدانی، گلبال و شنا به بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین خبر داد.

علی اصغر هادیزاده اظهار کرد: چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان آبان ماه امسال در بحرین برگزار می شود که ورزشکاران نابینا و کم بینا قرار است در ۳ رشته ورزشی گلبال زنان و مردان، دوومیدانی زنان و مردان و شنا در این بازیها حضور پیدا کنند.


وی درباره وضعیت این ۳ رشته ورزشی برای حضور در بازیهای پاراآسیایی جوانان، گفت: قبل از تشدید بیماری کرونا اردوی تیم ملی گلبال مردان در یزد برگزار شد، اما اردوی زنان که قرار بود در اصفهان برگزار شود، به دلیل محدودیت های جدید کرونا لغو شد. همچنین در رشته شنا به دلیل تعطیلی استخرها، ورزشکاران به صورت غیرمتمرکز تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر مربیان انجام می دهند تا دچار افت نشوند.


وی همچنین درباره دوومیدانی گفت: برای شناسایی نفرات برتر در دوومیدانی جهت اعزام به پاراآسیایی جوانان در بحرین، از ۱۷ فروردین رکوردگیری دوومیدانی کاران با حضور در استانها را آغاز کردیم که این رکوردگیری تا ۲۵ فروردین در استانهای مختلف ادامه خواهد داشت تا دوومیدانی کاران برتر جهت اعزام به این بازیها را انتخاب کنیم.

هادیزاده در پایان خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا در هر ۳ رشته بتوانیم بهترین عملکرد را در بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین داشته باشیم.