پیام تسلیت فدراسیون نابینایان و کم بینایان به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت لیالی پرفیض قدر

فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، در پیامی ضمن گرامیداشت لیالی پر فیض و بابرکت قدر؛ فرا رسیدن ایام شهادت اولین شهید محراب تاریخ اسلام مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به عموم شیعیان جهان تسلیت گفت و برای مومنین خداجوی از درگاه خداوند متعال آمرزش و قبولی عبادات در شبهای قدر طلب نمود.

در این پیام تسلیت آمده است :
«بسم الله الرحمن الرحیم»
مولای متقیان امام علی (ع)، فرزند کعبه، نخستین شهید محراب و حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است.
مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردنگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .
ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پر برکت قدر که مشتاقان و مومنان را به خود می خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه های خدا، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند .
اینک که در شب‌های پر برکت قدر، خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت "لیله القدر" می ایستیم تا جانهایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است، دست یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.