نباتی: تیم ملی گلبال در آمادگی نسبی است، تکرار قهرمانی اینچئون و جاکارتا هدف ماست

بهاره آبستان

مهدی نباتی سرمربی گلبال مردان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون مسابقات جهانی چین اولین گام برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است، تلاش مانیز بر این است که ابتدا در مسابقات گلبال آسیا پاسیفیک کره جنوبی، سهمیه ورود به مسابقات جهانی چین را کسب کنیم و سپس در این تورنمنت برای کسب سهمیه ورودی پارالمپیک پاریس تلاش کنیم،ضمن اینکه کسب بهترین نتیجه در رقابتهای پارآسیایی هانگژو نیز در راس برنامه های خود داریم.

نباتی با بیان این که سه مرحله اردو را تاکنون به بهترین شکل آمادگی گذراندیم و قرار است مرحله چهارم را در اوایل اسفند برگزار کنیم گفت : برای حضور در مسابقات پاسفیک کره جنوبی که توزیع سهمیه مسابقات جهانی است بسیار با انگیزه شروع به کار کردیم و در پی آن نیمی از تیم را تغییر داده واز  نیروهای تازه نفس  دعوت به اردو کردیم .

سرمربی تیم ملی گلبال مردان همچنین از حضور تیمش در مسابقات پارآسیایی هانگژو چین که قرار است مهر ماه 1401 برگزار شود خبر داد و گفت با اینکه قریب به سه سال از حضور در مسابقات برون مرزی این رشته میگذرد اما در سال پیش رو حضور در رقابتهای آسیایی و در پی آن پارآسیایی و نیز کسب سهمیه حضور در رقابتهای جهانی  انگیزه مارا دوچندان کرده است.

نباتی خاطر نشان کرد : چین / کره / ژاپن / تایلند / عراق پاکستان و قزاقستان  کشورهای شرکت کننده در رقابتهای مذکور میباشند.