چاووشی سکان‌دار هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان در سرای ورزشکاران برگزار شد که ناصر چاووشی با کسب اکثریت قاطع آرا به‌عنوان سکان‌دار این هیئت انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان ، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان امروز _ سه‌شنبه هشتم خرداد_ از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران با حضور محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، جمعی از ورزشکاران مربیان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد .

مهدی صدری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع حضور داشت.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی ناصر چاووشی و محمد امین موحد و ۱۶ رأی دریافت شده برگزار شد. محمد امین موحد با حضور نیافتن در مجمع انتخابات، انصراف خود را اعلام کرد تا انتخابات با تک کاندید برگزار شود.

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان اصفهان در حال برگزاری است

ناصر چاووشی با کسب ۱۵ رأی به‌عنوان رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان اصفهان برای چهار سال آینده انتخاب شد. در انتخابات هیئت رئیسه لیلا صفری با ۱۴ رأی به‌عنوان نایب رئیس، محمدعلی حسین‌زاده با ۱۵ رأی به‌عنوان خزانه‌دار، سید اصغر فیاض با ۱۵ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه، حسین جباری با ۱۴ رأی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه و پژمان پورشعبان با ۱۵ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر 757785