حضور بهاره آب ستان در نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش بانوان سراسر کشور و نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی

در خلال سفر راهیان نور مسئولان ورزش بانوان کشور و وزیر ورزش و جوانان به استان خوزستان نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش بانوان سراسر کشور و نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی با حضور بهاره آب ستان سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون نابینایان برگزار شد.

 گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، نشست نواب رئیس بانوان فدراسیون‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در آبادان برگزار شد.در این جلسه بهاره آب ستان ، سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون ورزش‌های نابینایان وکم بینایان حضور داشت.
 همزمان با برپایی سفر راهیان نور به خوزستان نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش بانوان سراسر کشور و نواب رئیس فدراسیون‌های ورزشی در آبادان برگزار شد. این جلسه با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پیگیری شد.

کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان در خصوص هدف برپایی این نشست گفت: هدف از برگزاری این نشست تبیین و دستاوردها و عملکرد معاونت ورزش بانوان طی سه سال گذشته است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تبادل افکار و آرا در اجرای برنامه های توسعه ای ورزش بانوان متذکر شد: این جلسه هم اندیشی فرصتی است تا حاضران پیشنهادها و نقطه نظرهای خود را در خصوص برنامه های ورزش بانوان بیان کنند. نقطه قابل توجه در خصوص این جلسه حضور و سخنرانی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان  نیز  با حضور در یادمان شهدای منطقه عملیاتی نهر خین و یادمان شهدای شلمچه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.