سرمربی تيم ‌ملي گلبال: تورنمنت برلین فرصت خوبي براي آمادگي تيم پيش از پارالمپيك است/ تیم ملی گلبال به رقابتها ی بین المللی برلین اعزام می شود

تیم ملی گلبال به رقابتها ی بین المللی برلین جهت کسب رنکینگ اعزام می شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، سرمربی  تیم ملی گلبال ایران گفت : تیم ملی گلبال ایران به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در بازی های پارالمپیک 2024 پاریس  23 لغایت 28 اسفند  ماه عازم برلین  خواهد شد.
بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در پاسخ به حضور در تورنمنت بین المللی گلبال که در برلین برگزار خواهد شد پاسخ داد: در مسابقات بین المللی برلین  به جز تیم ایران 6 تیم پارالمپیکی دیگر شرکت خواهند کرد و شرکت در این رقابتها محک خوبی برای تیم ملی بوده ضمن اینکه ما می توانیم نسبت به تیم های رقیب ایران در پارالمپیک شناخت بیشتری پیداکنیم .
دوستی گفت : این رقابتها در دو گروه 7 تیمی برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه یک با برزیل –ژاپن –آلمان –ایران –لهستان -مونته‌نگرو و سوئد همگروه است .
در گروه ب نیز تیم های لیتوانی –آمریکا- اوکراین –کره – مصر- فنلاند و دانمارک حضور خواند داشت.
سرمربی تیم ملی گلبال  با تاکید بر تمرینات بسیار سخت و طاقت فرسا و همچنین انگیزه شاگردانش  گفت :  تورنمنت گلبال برلین از 25 لغایت 28 اسفند طی سه روز انجام خواهد شد و تیم های حاضر جهت قهرمانی میبایست 6 بازی مقدماتی و 2 بازی در مرحله دوم انجام دهند.
وی در ادامه افزود: نمایندگان ایران در روزاول این رقابتها سه بازی انجام خواهد داد که در نوبت صبح با برزیل ، ظهر با ژاپن و در نوبت بعد از ظهر با سوئد به رقابت خواهد پرداخت. که از هر گروه 2 تیم صعود خواهد خواهد کرد و به دور دوم راه خواهد یافت .
وی افزود: در حال حاضر 9  ورزشکار در سومین  اردوی آمادگی تیم حضور خواهند یافت  که  این اردو با حضور مصطفی شهبازی –حسن جعفری – محمد پرنیا –مهدی عباسی –محمد مهدی نفیسی نسب- محمد مهدی زاعی –خلیل شهریار نسب- میلاد سوری و نعمت الله سرافراز  از 25 بهمن لغایت اول اسفند در بابلسر برگزار خواهد شد که در نهایت جعفری –شهبازی –عباسی –شهریار نسب –سوری و سرافراز به این رقابتها اعزام خواهند شد.

دوستی در پایان  با یادآوری اینکه یک تورمنت دیگر هم در خرداد ماه ( 30 اردیبهشت تا 5 خرداد ) در سوئد برگزار خواهد شد گفت: تا حضورمان در پارالمپیک دو. اعزام آلمان و سوئد را خواهیم داشت که این دو رویداد  نقطه عطف و مهمی برای حضورمان در پارالمپیک محسوب میگردد چرا که هدفمان روی سکو رفتن در پارالمپیک پاریس  میباشد و بخش عمده تیم ها در این دو رویداد حضور خواهند داشت و محک خوبی برای ملی پوشان کشورمان محسوب میگردد.