قضاوت داوران بین المللی گلبال در لیگ برتر / مسابقات گلبال از کیفیت بالایی برخوردار بود

سرپرست فنی داوران گلبال فدراسیون نابینایان و کم بینایان ایران قضاوت 10 داور بین المللی در لیگ برتر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، "علیرضا طبابایی" با اشاره به برگزاری دور رفت لیگ برتر گلبال  کشور در آذر ماه  1402که  در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران  برگزار شد  اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 10 نفر از داوران سراسر کشور از درجات مختلف   بین المللی حضور دارند کار قضاوت مسابقات گلبال را بر عهده داشتند تا سطح کیفی داوری بالایی را در این دوره از مسابقات شاهد باشیم .

سرپرست فنی مسابقات گلبال خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 8 باشگاه  شرکت دارند که رقابت آنها به صورت دوره ای برگزار گردید.

به گفته سرپرست فنی کمیته داوران  گلبال 28 مسابقه در دور رفت لیگ گلبال برگزار شد که کیفیت نتایج  به دست آمده در  مسابقات  و امتیازهای کسب شده نشان از سطح بالای مسابقات را دارد.

طباطبایی در ادامه یادآور شد: تمامی ملی پوشان گلبال در دور برگشت مانند دور رفت حضور خواهند داشت تا بهترین نفرات با برگزاری جلسات فنی انجمن گلبال به تیم ملی دغوت شوند.

وی متذکر شد: از اول تا پنجم بهمن ماه مسابقات گلبال قهرمانی کشور پیشکسوتان با شرکت 20 استان و در دهه اول اسفند ماه دور برگشت لیگ برتر  و دسته یک  در بخش آقایان برگزار خواهد شد .

طباطبایی در پایان در خصوص نحوه بازی گلبال یادآور شد: زمان بازی گلبال به دو نیمه 12 دقیقه ای تقسیم شده است و هر تیمی که بیشترین گل را به دروازه هدف وارد کند، برنده بازی خواهد شد.