مجمع سالیانه هیات نابینایان و کم بینایان استان برگزار شد

مجمع سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

مجمع سالیانه هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضا برگزار شد و سمیه سهیلی به عنوان رئیس در دو بخش به دفاع از عملکرد مالی و اجرایی خود در سال ۱۴۰۱ پرداخت و اعضای مجمع به عملکرد وی رای مثبت دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه حمایت از ورزش نابینایان و کم بینایان همواره مورد توجه ما است، گفت: در سال 1402 حمایت های خوبی از ورزشکاران نابینا و کم بینا صورت گرفت و ورزشکاران ملی پوش استان نیز توانستند در مسابقات پاراآسیایی هانگژو در رشته های گلبال و دوومیدانی دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز تیمی برای استان و کشور کسب کنند.
علی حقیقی، اظهار داشت: در استان همدان سه رئیس در هیات های ورزشی از بانوان هستند که یکی از این هیات نابینایان و کم بینایان می باشد که خانم سهیلی عملکرد خوبی داشته است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب تحمل دیدن ایران قدرتمند را ندارند، گفت: آن‌ها با هزینه‌های بسیار همواره سعی کرده‌اند این موفقیت‌ها به نوعی خنثی شود اما عظمت ایران اسلامی و توانمندی‌های ایجاد شده در عرصه‌های مختلف ورزشی، صنعتی، تولیدی و هوا و فضا باعث یاس و ناامیدی آن‌ها شده است.