پایان رقابت های بین المللی گلبال نابینایان و کم بینایان با برگزاری آیین اختتامیه در سنندج

مسابقات بین المللی گلبال نابینایان و کم بینایان با مشخص شدن تیم های برتر و برپایی آیین اختتامیه در سنندج به کار خود پایان داد.

 گزارش از : بهاره  آب ستان ) رقابت های بین المللی گلبال نابینایان و کم بینایان که با شرکت شش تیم به نمایندگی از کشورهای ترکیه، ایران و عراق از روز نهم دیماه به میزبانی کردستان و در خانه ورزش های نابینایان و کم بینایان سنندج آغاز شده بود شامگاه امروز دوشنبه یازدهم دیماه با معرفی تیم های اول تا سوم و برپایی مراسم اختتامیه و تجلیل از تیم های برتر به کار خود پایان داد.
در پایان سه روز رقابت در بین تیم های شرکت کننده دو تیم نادی روژ به نمایندگی از استان سلیمانیه در کشور عراق و دیاربکر از کشور ترکیه به فینال راه پیدا کردند.
در دیدار پایانی این دو تیم که در حضور جمع زیادی از مسئولین کشوری، استان و شهرستانی و همچنین علاقمندان به این رشته در شهر سنندج برگزار شد تیم دیاربکر توانست در یک رقابت نزدیک و حساس و در دقایق وقت اضافه با نتیجه 14 – 13 تیم نادی روژ عراق را مغلوب کند و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند و تیم های نادی روژ عراق و کردستان(الف) به نمایندگی از کشور ایران در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه این مسابقات و اهدای جوایز تیم های برتر رییس و نایب رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور، «آرورا زانولین» رییس انجمن جهانی گلبال از کشور ایتالیا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی استان، جمعی از پیشکسوتان ورزش و چهره های شاخص ورزش استان، فرماندار سنندج، رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان و جمعی از مدیران کل و مسئولین نهادهای مختلف استان و شهرستان سنندج به همراه مسئولین ورزش نابینایان کشور عراق و اقلیم کردستان عراق حضور داشتند.
🆔👉blindsports.ir