دیدار رییس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور با استاندار کردستان

کردستان سرزمین ایثار و شهادت بوده و وجود جمع زیادی از جانبازان به ویژه جانبازان نابینا و کم بینا ثمره این ایثارگری هاست.

کردستان سرزمین ایثار و شهادت بوده و وجود جمع زیادی از جانبازان به ویژه جانبازان نابینا و کم بینا ثمره این ایثارگری هاست.
جامعه نابینایان و کم بینایان استان کردستان نه تنها در حوزه ورزش بلکه در تمامی زمینه ها به نحوی سرآمد هستند و همواره درخشیده اند.
در میان ورزشکاران نابینا و کم بینای استان استعدادهای فراوانی وجود دارند که با حمایت و تلاش مسئولین می توان به شکوفایی این استعدادها امیدوار بود.
 تعداد زیادی از جمع افراد نابینای کردستان حافظ کل قرآن هستند و حائز رتبه های کشور شده اند.
زمینه سازی شکوفایی استعدادهای ورزشی نابینایان از وظایف اصلی مسئولین است و باید همت مضاعفی به کار برد.
جای خوشحالی و افتخار است که میزبانی برگزاری اولین تورنمنت بین المللی ورزش گلبال به استان کردستان واگذار شده و ما نیز تمامی تلاش خود را در راستای هرچه مناسب برگزار کردن آن خواهیم کرد.
برگزاری این تورنمنت و رویدادهای مانند آن می تواند به معرفی ورزش های ویژه نابینایان کمک فراوانی کند و هدف گذاری در این زمینه می تواند در کوتاه ترین زمان تحقق یابد.
استان کردستان زمینه و زیرساخت لازم برای میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی و بین المللی را دارد و ما آمادگی خود برای برگزاری هر رویداد ورزشی اعلام می نماییم.