نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان برگزار شد

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون عصر دیروز برگزار شد. نشست هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های نابینایان وکم بینایان ، سی و هفتمین جلسه هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان عصر دیروز سیزدهم آذر ماه با حضور حضور آقایان محمد رضا مظلومی ، سردار آقا میر ، علی اصغر هادیزاده ، علی رضا امینی ، محمد مراد مانگشتی ، کاوه عزیزی ،احمد رضا شجیعی ، شاهین امینی ، عباس صادق زاده ، حسین علیمردانی ، مهدی حقی ناوند و خانم فریبا محمدی برگزار شد.

در ابتدا جلسه، محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ضمن خیر مقدم به حضور اعضاء و توضیحات مدال آوریها و کسب نتایج به دست آمده در مسابقثات پارآسیایی هانگژو و آسیا پاسفیک از هادیزاده مشاور عالی خواست تا گزارشی از عملکرد کامل این مسابقات ارائه دادند.

در ادامه این جلسه سردارآقا میر خواستار توضیحاتی در خصوص وحید جدی جودوکار کشورمان و حواشی ایجاد شده در رسانه شدند و علی رضا امینی توضیحات کامل را بیان کردند.فریبا محمدی نیز در خصوص برگزاری کلینیک بین المللی گلبال و حضور مدرس ایتالیایی این دوره در سنندج توضیحاتی مطرح نمودند.

در پایان عناوین مطرح شده در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه اعضای هیئت رئیسه درباره موارد مطرح شده به ارائه راهکارهایی پرداختند.