بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲؛ شکست تیم ملی گلبال بانوان برابر تایلند

تیم ملی گلبال بانوان ایران صبح امروز (چهارشنبه) در سومین بازی خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر تایلند با مغلوب شد.

تیم ملی گلبال بانوان ایران صبح امروز در سومین بازی خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر تایلند با نتیجه ۶-۲ مغلوب شد. تیم کشورمان که در دو بازی قبلی خود مغلوب کره جنوبی و چین شده بود، در جدول ۵ تیمی این مسابقات امروز برابر تایلند صف آرایی کرد.

این بازی با نتیجه ۶-۲ بسود تایلند تمام شد تا ایران قعرنشین گروه شود.

تیم کشورمان فردا در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف ژاپن می رود.

چهار تیم برتر به نیمه نهایی صعود و برندگان دو بازی تیم اول با چهارم و تیم دوم با سوم راهی فینال و بازندگان به رده بندی می‌روند.

طیبه ملکی سرمربی ایران پس از مسابقه گفت: ما در بازی‌های قبلی همیشه با اختلاف گل تایلند را شکست می‌دادیم اما این بار شرایط تغییر کرده بود، چرا که تیم ما جوان شده است. این بچه‌ها این بچه‌ها استعداد زیادی دارند اما هنوز تجربه ندارند. فردا یک مسابقه بسیار سختی برابر ژاپن را در پیش داریم من حریف را کاملاً آنالیز کردم و گفتنی‌ها لازم گفته شده اما باید دید بچه ‌ها درون زمین چقدر از عهده کارها برمی‌آیند .

سرمربی گلبال افزود: نفرات تیم گلبال استعداد و توانایی زیادی دارند اما به اندازه کافی میدان ندیده‌اند . امیدوارم از این به بعد با انجام بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی ، تیم هرچه سریعتر به تجربه کافی دست پیدا کند تا در تورنمنت‌های آینده موفق باشیم.