پیام رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان به مناسبت روز جهانی عصای سفید

محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان ، در پیامی روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشندلان به خصوص روشن ضمیران کاروان پارآسیایی هانگژو تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


23 مهرماه، روز عصای سفید، بهانه ای است تا یادی کنیم از عزیزانی که از نعمت بینایی محروم هستند اما دلی روشن دارند ، کسانی که در نفس های نسیم و در تار و پود جانشان، زندگی معطر می گردد.

بی شک عصای سفید چونان پرچمی می باشد که به نشان استقلال در دست روشن دلان به حرکت در می آید و آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد.

این عزیزان باوجود محدودیت هایشان همواره جزء اعضاء فعال جامعه ما قلمداد می شوند که‌در جامعه ورزش نیز هستند روشندلانی که در این عرصه پرچم میهن اسلامی مان را بر فراز دنیا صادقانه و باتلاش و پشتکار به اهتزار می آورند.
بر همین اساس به رسمیت شناختن افراد نابینا به عنوان اعضاء مفید و موثر جامعه و لزوم دستگیری از آنان در فرهنگ دینی و ملی ما اهمیت بسزایی دارد.

روشندلان بزرگی در ورزش کشور همواره بوده و هستند که با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار و خلاقیت و تقویت سایر حس ها توانسته اند براین نقیصه ظاهری فائق آمده و مایه سرفرازی و سربلندی ما شوند.

اینجانب بر خود لازم می دانم فرا رسیدن بیست و سوم مهرماه، روز جهانی نابینایان را به تمامی عزیزان روشن ضمیر، به خصوص ورزشکاران روشن دل عزیزی که در آستانه مسابقات پارآسیایی همراه کاروان ایران به هانگژو چین ، جهت هنرنمایی و نشان دادن قدرت و اراده ی خود حضور دارند تبریک عرض و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در پرتو تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی مان سهیم باشیم.

دل روشن بهترین هدیه خداوند است.
و من الله التوفیق محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان

(گزارش از بهاره آب ستان )