بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی گلبال

رئیس کمیته ملی پارالمپیک ظهر امروز یکشنبه 10 مرداد با حضور درمجموعه ورزشی شهید هرندی تهران ضمن دیدار با مسئولان فدراسیون، از اردوی تیم ملی گلبال آقایان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ،  غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک به همراه سعید سلگی مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک، ظهر امروز با حضور در محل تمرین تیم ملی گلبال آقایان با کادر فنی و بازیکنان تیم‌های ملی در رابطه با مسائل مختلف، دغدغه‌ها و چشم انداز آینده به گفت‌و‌گو پرداختند.

محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون  نابینایان و کم بینایان  نیز در این اردو حضور یافت و در حاشیه بازدید رئیس کمیته ملی پارالمپیک از تمرین تیم ملی گلبال  بیان کرد: ملی‌پوشان گلبال  از سطح بسیار خوبی برخوردار هستند . امیدواریم با حمایت‌های کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم در مسابقات پارآسیایی هانگژوصاحب مدال و سکو شویم.

دکتر غفور کارگری  ضمن تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی بیان کرد: همواره  پرداختن  به مسائل  فرهنگی  خصوصا در اردوها با هدف هم اندیشی و همفکری باعث، انتقال تجارب و ایده های مد نظر ، انتقال   پیشنهادات و طرح های  فرهنگی نوین را در بر دارد و از این حیث برای ما از اهمیت ویژه ایی برخوردار است لذا  از ملی پوشان  درخواست داریم پرداختن به مسائل فرهنگی را اولویت  رفتار اجتماعی  خود قرار دهند.

   این مقام مسئول  در پایان  گفت : گلبال برای ما از اولویت و جایگاه خاصی برخوردار است. شرایطی که گلبال دارد شرایط خوبی است و ما امیدواریم شاهد مدال‌آوری در مسابقات پاراآسیایی هانگژو این رشته پر طرفدار در حوزه نابینایان  باشیم.