برگزاری جلسه فنی رقابت‌های جهانی دو و میدانی در پاریس

جلسه فنی مسابقات دو و میدانی بازی‌های جهانی فرانسه با حضور مسئولین برگزاری و همچنین مربیان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، جلسه فنی مسابقات  جهانی دو و میدانی پاریس با حضور مسئولین برگزاری و همچنین مربیان تیم‌های شرکت کننده  از 87 کشور دنیا در سالن المپیک پاریس  برگزار شد.

 بر همین اساس این نشست فنی با هدف بررسی آخرین تغییرات در ترکیب تیم‌های شرکت کننده و همچنین بازگویی قوانین و مقررات برگزاری این رقابت‌ها  و نیز کلاسبندی پزشکی  ، دو پینگ ، اعتراضات فنی حین مسابقه انجام شد.

ضمن اینکه در جلسه فوق در خصوص تقویم مسابقات جهانی توکیو که در تقویم ipc  برای اردیبهشت سال آینده آمده سوال شد و مقرر گردید این و.مسابقات حتما برگزار  گردد.

در ادامه این جلسه فنی اعلام گردید که مسابقات از هفدهم تیر ماه  آغاز خواهد شد که تیم نابینایان ایران نماینده ای برای  شرکت در مسابقات روز نخست را ندارد. 

گفتنی است در این جلسه فنی علی اصغر هادیزاده سرمربی دو ومیدانی نابینایان وکم بینایان ، بهمن رضایی سرمربی جانبازان و معلولین و عبدالملکی نماینده پارالمپیک به عنوان نماینده کاروان ایران حضور داشتند.