بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی جودو

رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی تیم ملی جودو بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، دکتر غفور کارگری صبح امروز با حضور در ورزشگاه  آزادی ضمن دیدار با ملی‌پوشان از اردوی تیم ملی جودوی نابینایان وکم بینایان بازدید کرد.

این بازدید با حضور محمد رضا مظلومی  رئیس فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، محمد رضا حاج یوسف زاده  سرمربی و مربیان تیم ملی جودو  انجام شد و رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان پای صحبت‌های ورزشکاران به گفتگو  نشست  و ابراز خوشنودی و رضایت خود را اعلام داشته گفت : رشته ی جودو یکی از رشته های مدال آور ما در پارآسیایی هانگژو خواهد بود و چشم امید این کمیته به شما نمایندگان با انگیزه دراین رقابتها می باشد.

رییس کمیته پارالمپیک در ادامه گفت: از ریاست فدراسیون می‌خواهم آن چیزی که برای حضور بهتر در رقابتهای پارآسیایی در این مدت  نیاز دارند به ما اعلام کنند تا بتوانیم حمایت‌های بیشتری را نسبت به این رشته معطوف کنیم. 

 در ادامه این بازدید وحید نوری کاپیتان تیم ملی ضمن  تشکر و تقدیر از حضور دکتر کارگری در اردوی تیم ملی جودو گفت : با توجه به اهدافی که در نظر داریم بدون شک نیازهای ما نسبت به گذشته متفاوت تر شده است ، پس از درخشش صد درصدی رشته ی جودو در پارالمپیک توکیو  همه ما به دنبال تاریخ سازی در پارآسیایی هانگژو  هستیم و عزم خود را جزم کرده‌ایم تا این مهم تحقق یابد. جودوکاران ما بسیار امیدوار و با انگیزه هستند و انشالله به زودی شاهد مدال آوری های  این رشته در هانگژو چین خواهیم بود. 

نوری در پایان از رییس کمیته پارالمپیک خواست تا حضور روانشناس در کنار تیم را جزو برنامه های الزامی خود قرار دهند.