لیست بلند هانگژو بسته شد / اعزامی کاروان نابینایان در 6 رشته

با توجه به بسته شدن لیست بلند رشته‌های اعزامی نابینایان وکم بینایان به بازی‌های پار آسیایی هانگژو مشخص شدند

علی اصغر هادیزاده مشاور عالی فدراسیون نابینایان وکم بینایان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت : پس از  نشست تخصصی و فنی  در دوازدهمین  جلسه ستاد بازی های پارآسیایی هانگژو و با تایید  کمیته ملی پارالمپیک کاروان ورزشی  نابینایان وکم بینایان ایران با ورزشکارانی از 6رشته ورزشی به این بازی ها اعزام می شود.

 مشاور عالی فدراسیون  گفت : در دوازدهمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو که روز گذشته در کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و با توجه به اتمام وقت زمان بندی شده جهت ارسال لیست بلند کادر فنی و و ورزشکاران  تیم های ملی گلبال (آقایان –بانوان ) شطرنج ( آقایان –بانوان ) دو ومیدانی ( آقایان –بانوان ) فوتبال نابینایان –جودو و شنا ، پرونده  نفرات  اعزامی به چهارمین حضور کاروان ایران در رقابتهای پارآسیایی هانگژو بسته شد و از این تاریخ به بعد تنها ورزشکاران و مربیانی که در لیست بلند قرار دارند میتوانند در انتخاب نهایی  اعزام به مسابقات هانگژوحضور یابند.

این مقام مسئول افزود : با نهایی شدن لیست ورزشکاران و کادر فنی  مجموعه ی کاروان اعزامی نابینایان و کم بینایان اعم از مربیان و ورزشکاران با جدیت و هماهنگی های لازم  در اين رويداد بزرگ  شرکت کرده و هيچ تيمي را دست كم نخواهند گرفت و با تمام قوا به مصاف رقباي خود خواهند رفت .

طبق این تصمیم گیری تعداد نفرات اعزامی رشته‌های مختلف  نابینایان وکم  بینایان به شرح زیر خواهد بود:

گلبال 6 ورزشکار آقایان و 6  ورزشکار بانوان   -2 نفر کادر فنی

جودو : 7 ورزشکار و 3 کادر فنی

شطرنج 12 ورزشکار (خانم و آقا )  و 4 کادر فنی

شنا یک ورزشکار و یک کادر فنی

فوتبال 10 ورزشکار و 3 کادر فنی

دو ومیدانی 18 ورزشکار و 5 کادر فنی

علی اصغر هادیزاده در پایان گفت :  در سومین دوره رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا کاروان نابینایان وکم بینایان ایران با 48 مدال 15( طلا -14 نقره و 19 برنز)  را کسب کرده بود ، این در حالی است که دربازیهای پارآسیایی 2014 اینچئون 7طلا، 19 نقره و 9 برنزکسب کرده بود.

کاروان ایران در چهارمین دوره حضور در بازیهای پارآسیایی که در هانگژو چین برگزار خواهد شد از سی ام مهر لغایت 6 آبان ماه حضور خواهد داشت .