در راستای حمایت فدراسیون نابینایان وکم بینایان در برگزاری اردوهای ملی / ابراز رضایت ملکی از روند پیشرفت تیم ملی گلبال بانوان

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان وضعیت تمرینات این تیم را مثبت ارزیابی کرد.

طیبه ملکی  سرمربی تیم ملی گلبال  در گفتگوی با روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان  ضمن اظهار رضایت از شرایط اردو گفت :تیم ملی گلبال  بانوان ایران که مسابقات پارآسیایی هانگژو را پیش رو دارد سیزدهمین مرحله  تمرینات خود را در سالن شماره یک مجموعه ورزشی اردوگاه شهید عظیمی بابلسراز 15 لغایت 23 خرداد ماه  پیگیری می‌کند.

ملکی  در مورد وضعیت تمرینات تیم ملی گلبال  بانوان گفت: در بهترین زمان آب و هوایی در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر هستیم و از نظر روند تمرینات 50 درصد راه را رفته ایم و تا به امروز در پایه هماهنگی و اجرای تاکتیک هستیم .

 شرایط اردو وامکانات نیز  بسیار خوب است، در این خصوص فدراسیون همکاری های لازم را تا جای ممکن از طریق امور اجرایی وپشتیبانی تیم فراهم نموده است.

وی درباره برنامه آینده تیم ملی گفت : به دنبال آن هستیم که  یک اردوی برون مرزی برگزار کنیم تا  تیم ملی گلبال بانوان کشورمان  محک بخورد، پیشنهاد اردوی برون مرزی را به کمیته پارالمپیک و البته فدراسیون داده ام تا در صورت مساعد بودن شرایط این امکان فراهم گردد تا بهترین آنالیز از بازیکنانم را با مشورت کادر فنی داشته باشم .
وی بیان کرد: با بررسی حریفان  در رقابتهای پارآسیایی هانگژوتصمیم می‌گیریم کدام بازیکنان را حفظ کنیم، اما در هر پستی دو بازیکن را خواهیم داشت. نتیجه گرفتن برایمان بسیار مهم است و سعی می‌کنم بازیکنانی را انتخاب کنم که به کسب نتیجه کمک کنند.

سرمربی تیم ملی گلبال  در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: خیلی از کادر راضی هستم. هر کدام از مربیان و کادر وظایف مخصوص خود را دارند. از این مورد خیلی راضی هستم و در روز چند بار با هم جلسه داریم و بازخورد‌هایی که از تمرینات به دست می‌آید را بررسی می‌کنیم.

ملکی افزود: تا زمان اعزام 4 مرحله اردو را در نظر گرفته ام چون تاکنون مسابقات تدارکاتی نداشته ایم لذا باید خودمان کمک کنیم از شرایط و امکانت ایجاد شده از طریق فدراسیون بهترین خروجی را در جهت رشد فنی تیم ملی به دست آوریم.

زهرا گزمه -رعنا نیازی -زهرا عیدیان -مریم حسام آبادی -فاطمه قایدی- مریم آهون -ویدا جبارزاده -ریزان دژآهنگ و معصومه ملایی در سیزدهمین مرحله اردو حضور داشتند و باشرایط مطلوب در این مرحله عصر امروز تیم ملی را ترک خواهند کرد.

وی در پایان افزود : جای دارد از زحمات عفت نصربه عنوان مربی بدنساز و آرزو حاجیان به عنوان مربی  و سعید ناهیدی امور اجرایی و پشتیبانی اردو بانوان و راس آن مسئولین فدراسیون مراتب سپاس و قدرانی  و تقدیر خود را اعلام نمایم .