در آستانه مسابقات قهرمانی جهان 2032 پاریس / اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان هشتم تیر ماه آغاز می‌شود

اردوی متصل به اعزام تیم ملی دو ومیدانی اعزامی به مسابقات جهانی پاریس در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، علی  اصغر هادیزاده  از ترکیب 4 نفره  تیم ملی بزرگسالان دوومیدانی ایران و آغاز اردوی تدارکاتی در تهران خبر داد.

سرمربی تیم ملی دو ومیدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2023 فرانسه - پاریس گفت :  پس از تصمیم گیری فنی  نفرات اعزامی  دوومیدانی مشخص شد و 4ورزشکار  آقایان قرار است از عصر روز پنج شنبه 8 تیر ماه در اردوی آماده تدارکاتی تیم ملی در تهران تمرینات خود را تا اعزام به مسابقات پیگیری کنند.

 این مقام مسئول در خصوص اعلام ترکیب نهایی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: پس از جلسه فنی در  فدراسیون و بحث و تبادل نظر کارشناسان در خصوص برررسی و ارزیابی نتایج به دست آمده از عملکرد ورزشکاران در مسابقات انتخابی و رکوردگیری اسامی 4 ورزشکار را به عنوان ملی پوشان اعزامی به رقابت های پاریس مشخص کردیم که قرار شد از روز 8 تا 12 تیر ماه در اردوی آماده سازی متصل به اعزام در تهران  حضور یابند.
وی افزود:  امیر خسروانی سجاد نیک پرست مهدی اولاد علی پیروج  4 ورزشکاری هستند که به تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی  دو و میدانی ایران دعوت شده اند که زیر نظر علی اصغر هادیزاده  به عنوان سرمربی - هرمز رادصادقی نیا  و امیرمحمد صلح میرزائی  به عنوان مربی تمرینات خود را انجام خواهند داد.
گفتنی است زمان اعزام به مسابقات جهانی پاریس 12 لغایت 25 تیر ماه می باشد.