برگزاری مجمع فوق العاده نابینایان وکم بینایان برای تصویب اساسنامه جدید

مجمع فوق العاده فدراسیون نابنایان وکم بینایان به صورت وبینار، صبح امروز هشتم آبان‌ ماه ساعت 10 صبح برگزار گردید.

مجمع فوق العاده فدراسیون نابنایان وکم بینایان  به صورت وبینار، صبح امروز هشتم آبان‌ ماه ساعت 10 صبح برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون‌ها قرار است مطابق با اساسنامه جدید برگزار شود از این رو  این اساسنامه باید به تصویب مجامع فدراسیون ها برسد ، این آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها در برگزاری مجامع سالیانه، انتخاباتی و فوق‌العاده و اتخاذ تصمیمات قانونی به منظور کمک به عملکرد فدراسیون‌ها در اساسنامه قرار داده شده است. لذا مجمع فوق العاده فدراسیون نابینایان وکم بینایان صبح امروز با حضور دکتر مهدی علی نژاد  معاونت محترم  ورزش قهرمانی و حرفه ای و محمد رضا مظلومی ریاست محترم  فدراسیون ، روسای هیاتهای استان ، ودیگر اعضای حاضر در این جلسه که به صورت آنلاین و وبینار انجام شد ، دستورالعمل های مرتبط با اجرای اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی بررسی و تصویب شد.

اعضای مجمعی که در استان  ها ساکن بودند با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه و سایر اعضاء به صورت حضوری در این جلسه که در سالن فارسی  آکادمی ملی المپیک برگزار شد شرکت کردند.

لازم به ذکر است دستور العمل کمیسیون مربیان، داوران و ورزشکاران و دستورالعمل شرایط نحوه ثبت نام و رای‌گیری برای داوطلبان هیات رئیسه و سایر موارد در این مجمع مورد بررسی قرار گرفت و با تایید اعضای مجمع تصویب شد