تبریک محمد رضا مظلومی به مناسبت فرارسیدن نوروز 1400

رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، در پیامی فرا رسیدن سال 1400 را به مردم ایران و خانواده بزرگ نابینایان وکم بینایان تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم بینایان ، در پیام محمد رضا مظلومی آمده است:
يا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار ، يا مُدبِّرَ الليلِ و النَّهار ، يا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال ، حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال
نوروز باستانی ایران اسلامی تجلی‌گر دست آسمان ساییدن و بندگی و نجوا به درگاه پروردگار یکتا است، لحظه مشترک پایان یک سال و آغاز سالی دگر، سالی که با بهترین پیروزیهای ورزشی برای ملت عزیزمان در بازیهای المپیک و پارالمپیک و دیگر رقابتهای قاره ای و جهانی همراه بود.

جامعه ورزش ایران اسلامی با لطف و عنایت خداوند رحمان و رحیم، در سایه حمایت های همه جانبه مسئولین،مربیان وقهرمانان،سالی پر افتخار و سرشار از پیروزی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت سرگذاشته و گام در سال نو می نهیم تا همچون گذشته بتوانیم در رقابتهای پیش رو از سوی ورزش کاران عزیز، پیام آور پیروزی و موفقیت برای ملت عزیزمان باشیم.
سال 1400، سالی است که باید ره توشه خود را برای حضوری شایسته در رقابتهای پیش رو آماده کنیم و بیش از پیش کار کنیم. برای عزت و سربلندی ورزش ایران باید در سال آتی، یکپارچه و یکدل با توکل بر خالق متعال بکوشیم.
امید داریم ورزش کشور در سال جدید به مانند سنوات گذشته سربلند بوده و پرچم خوش رنگ کشورمان همواره در قله های پرافتخار برافراشته شود.

پیشاپیش نوروزتان پیروز،لحظاتتان شاد دستانتان پر بار باد.